تزریق بوتاکس و دیسپورت

تزریق بوتاکس و دیسپورت1397-11-7 14:18:14 +03:30

injection2

 

بوتاکس  که فراورده ای جدید از سم بوتولیم می باشد برای درمان چروک و خطوط عمیق اخم و پیشانی استفاده میشود.وقتی شما می خندید و یا اخم میکنید،عضلات صورت شما منقبض میشود و این انقباض به مرور زمان باعث ایجاد چین و چروک عمیق روی پوست می شودکه به اخم معروف است و خصوصا در اطراف چشم ها ،بین ابرو ها و پیشانی مشهود است.این خطوط باعث می شود شما غمگین ،عصبانی و یا خسته به نظر بیایید. در حال حاظر ،بوتاکس برای بهتر شدن و تصحیح این خطوط در دسترس می باشد

تزریق بوتاکس یکی از شایعترین اعمال انجام شده در کشور بوده که توسط دکتر میرابوالفتحی انجام می گردد.بسیار حائز اهمیت است که این کار توسط جراحی که به تمامی حرکات عضلات صورت شناخت کامل داشته و همچنین مزایا و تفاوت های عمل جراحی و تزریق را به درستی می داند ،انجام گیرد.مطمئن باشید بعد از مشورت با دکتر میرابوالفتحی  شما بهترین تصمیم را خواهید گرفت.
بوتاکس که یک پروتئین  خالص شده است ، در دست یک جراح ماهر بسیار بی خطر و بی عارضه می باشد.این دارو، عضلاتی که باعث چین و چروک صورت می شوند را ارام می کند. بوتاکس در  زیر پوست (داخل عضله)  اطراف چشم و پیشانی برای ارام کردن چروک ها  و خط اخم تزریق می گردد.
انتخاب های متعددی برای درمان این خطوط وجود دارد وبهتر است که  تصمیم برای نحوه  و زمان استفاده از بوتاکس بعد از مشورت با دکتر میرابوالفتحی که بیش از ده سال تجربه کاری در این مورد دارد گرفته شود.در مطب دکتر میرابوالفتحی ، پس از بررسی شرایط و مشکلات شما و شنیدن درخواست و نظرات شما، نوع درمان به شما پیشنهاد می گردد و این بسیار مهم است که مشاوره توسط فردی با تجربه که به طیف کامل درمان (جراحی و غیر جراحی)  اشنا می باشد، انجام گیرد.
علاوه بر استفاده زیبائی، بوتاکس(و یا دیسپورت) در درمان تعریق زیاد در کف دست و زیر بغل و پا مورد استفاده دارد بنابراین با خیالی اسوده مشکل خود را با دکتر میرابوالفتحی بیان و نتیجه دلخواه را طلب نمائید.
اثر بوتاکس بعد از حدودت سه الی چهار ماه از بین رفته (بر اساس شرایط مختلف ، مارک های مختلف و میزان پاسخ دهی عضلات متفاوت می باشد) که البته قابل تجدید شدن می باشد. این تزریق کاملا سرپایی و در مطب قابل انجام می باشد و شما می توانید بلافاصله به زندگی عادی و کار بازگشته و  از نتایج زیبای تزریق لذت ببرید.

تزریق دیسپورت و یا بوتاکس در مطب انجام شده و بیمار به راحتی و سرعت به زندگی عادی و کار باز می گردد و بسیار مهم است که برای جلوگیری و یا کاهش میزان تورم و کبودی ترکیبات حاوی اسپیرین را به مدت ده روز قبل از تزریق قطع کنید ( در صورت مصرف ).
با خیال راحت برای اینکه بدانید دیسپورت و یا بوتاکس راه حل مشکل شماست ، با ما تماس بگیرید.