تزریق ژل و ژوویدرم

تزریق ژل و ژوویدرم1397-11-7 14:19:00 +03:30

 injection

ژل رایدیس تنها پرکننده قابل تزریق دارای تاییدیه سازمان دارویی امریکاست و قادر است که چین و چروک های متوسط تا شدید را که در اطراف بینی و دهان می باشد اصلاح کند.رایدیس در نقاط مختلفی در صورت و بدن قابل تزریق می باشد. مطالعات متعددی ثابت کرده که از رایدیس میتوان برای پر کردن و اصلاح چین و چروک های خط خنده (خطی که از کنار بینی تا دهان کشیده می شود ) و خطوط زیر لب همچنین در اسکارهای فرو رفته  استفاده کرد.
مانند سایر پرکننده ها ،فهمیدن بهترین و مناسب ترین ژل  با توجه به نوع نیاز شما و برای رسیدن به بهترین و عالی ترین نتیجه ،بعد از  مشاوره با دکتر میرابوالفتحی ممکن می شود.و مشورت با دکتر میرابوالفتحی بهترین ارزیابی و برنامه ریزی را با توجه به نوع مشکل شما در بر خواهد داشت.
رایدیس که از یک ژل میکروسفرمحلول در اب ساخته شده ،باعث تحریک تولید کلاژن گردیده که  در نهایت ظاهری جوان و شاداب را به ارمغان می اورد.رایدیس از مواد معدنی ساخته شده که شبیه مواد تشکیل دهنده استخوان بوده و بنابراین احتمال حساسیت بسیار کمی وجود داشته و نیاز به تستهای بررسی حساسیت قبل از تزریق ندارد. رایدیس به مرور زمان و بطور طبیعی جذب می شود. نتایج بصورت انی ظاهر شده و حدودا یک سال ویا بیشتر باقی می ماند.تزریق مجدد رایدیس نتایج درمانی را طولانی تر میکند و مطالعات نشان داده که درمان مجج با رایدیس نیازمند مقدار کمتر تزریق می باشد ( در مقایسه با سایر ژل ها) .
درمان با رایدیس کاملا سرپایی ودر مطب قابل انجام بوده و دکتر میرابوالفتحی برای ارامش و راحتی شما از بیحسی موضعی و یا بلوک عصب استفاده می کند. ممکن است مختصری کبودی و تورم بعد از تزریق ایجاد شود که طبیعی بوده و به زودی از بین خواهد رفت.
با مشاوره با دکتر میرابوالفتحی می توانید از تفاوت های بین ژل های مختلف و مزایای نسبی انها مطلع گردیده و بهترین انتخاب را جهت رسیدن به بهترین نتیجه خواهید داشت.

با بالا رفتن سن، محتویات طبیعی پوست جوان و شاداب ، شروع به کاهش کرده و چین و چروک ها شکل می گیرند. اسید هیالورونیک ( ماده موجود در پوست که فضای بین کلاژن و فیبرهای الاستین را پر می کند) برای کمک به افزایش حجم و مرطوب کردن ،اب  جذب کرده و باعث بهبود حجم وو لطافت پوست می گردد. توانایی بدن برای بازسازی اسید هیالورونیک داخلی با بالا رفتن سن کاهش یافته که نتیجه ایی جز کاهش حجم پوست نخواهد داشت و هرچند که این موضوع از سن بیست سالگی شروع شده، در خانم ها خصوصا ، کاهش میزان هورمون ها تغییرات پوستی را تشدید می کند.
ژویدرم که یک ژل هیالورونیک اسید می باشد، به عنوان نسل جدید پر کننده های صورت بوده و در درمان چین و چروک های اطراف دهان و بینی استفاده می شود و باعث باز گردانده شدن ظاهر طبیعی صورت می کردد.محصولات ژویدرم خصوصا در درمان خط خنده که از زیر بینی شروع شده و تا دهان امتداد دارد ، کاربرد دارد. ثابت شده که ژویدرم در تمامی انواع و رنگ های پوست ها موثر و بی خطر می باشد.
اگاهی از اینکه کدام پرکننده  پوستی مناسب مشکل شما بوده و بهترین پاسخ نیاز فعلی ما می باشد را می توانید بعد از مشاوره با دکتر میرابوالفتحی پیدا کنید. تسلط به لنواع ژل ها و نحوه اثر بخشی ان ها نیازمند یک جراح پلاستیک با تجربه است و شما حق انتخاب بهترین را دارید.
درمان با ژویدرم در مطب و کاملا سرپایی بوده و حدود سی دقیقه طول می کشد.شروع نتایج انی بوده و  حدود شش تا هشت ماه و در مواردی تا یک سال تداوم دارد. دکتر میرابوالفتحی این کار را شخصا انجام داده و برای ارامش بیشتر و بهتر شما میتواند از بی حسی موضعی  یا بلوک عصب هم استفاده کند. مانند سایر پر کننده ها ،باید از مصرف  اسپیرین و یا سایر دارو های رقیق کننده خون  از ده روز قبل از تزریق پرهیز شود.
خانواده ژویدرم بسیار متنوع بوده و برای مقاصد مختلف از جمله تزریق در لب و یا چین چروک نواحی مختلف صورت کاربرد دارد و شما می توانید بعد از مشورت با دکتر میرابوالفتحی از تجارب ده ساله او بیشترین استفاده را برده و بیشترین و بهترین نتایج دلخواه را بگیرید.