لیفت بازو و ران

///لیفت بازو و ران
لیفت بازو و ران1397-11-10 17:33:18 +03:30

براکیوپلاستی ( لیفت بازو)

براکیوپلاستی ( لیفت بازو) ، قسمت تحتانی بازو را بازسازی و متعادل میکند ،بنابراین این کار برای سفت شدن پوست شل و اویزان و اضافه بازو ( که در اثر افزایش سن، ژنتیک و یا کاهش وزن ایجاد میشود) کاربرد دارد.

بیمارانی که درخواست لیفت بازو دارند، معمولا پوست اضافه و قابل توجهی دارند نه یک بازو سنگین !! . بعلاوه، ورزش تنها قادر به افزایش و تقویت قدرت عضلانی زیرین میباشد نه پوستی که قدرت کشسانی خود را از دست داده فلذا افتادگى پوست ناحیه بازو با ورزش بهبودى ندارد.

چربی اضافه، شلی و اویزان بودن پوست ، یک موضوع اضطراب اور خصوصا در خانم ها بوده که به کمک براکیوپلاستی سنتی قابل اصلاح میباشد. این عمل با یک برش از زیر بغل تا ارنج انجام شده هر چند که طول و نوع برش به میزان شلی پوست و اویزان بودن ان و همچنین قضاوت جراح شما و درک شرایط و سبک زندگى شما بستگى دارد. برش معمولا در زیر و یا پهلوی بازو ( بسته به صلاحدید جراح) ایجاد شده و بافتهای داخلی با بخیه های حمایتی داخلی سفت خواهند شد.

در شرایط خاص بیماران از براکیوپلاستی حداقل با برش صرفا در زیر بغل ( مخفی) و کوچک سود خواهند برد.

و در شرایطى دیگر ، بیماران صرفا از لیپوساکشن و یا لیزر لیپولیز بهره خواهند داشت.

 

مانند سایر اعمال جراحی زیبایی، انتخاب های متعدد و مختلفی برای براکیوپلاستی ( لیفت بازو) وجود داشته و بیماران بهترین نتیجه را بعد از یک مشورت کامل و خوب با یک جراح با تجربه خواهند دید.
دکتر میرابوالفتحی ، متداولترین و اخرین روش های براکیوپلاستى( لیفت بازو) را انجام میدهد ،وبرای اینکه بدانید کدام روش بهتر و بیشتر مناسب شماست با دکتر میرابوالفتحی مشاوره کنید.

یک مشورت خوب و کامل با دکتر میرابوالفتحی در مطب ، شما را در فهمیدن تمامى روشهای موجود کمک کرده برای گرفتن تصمیمی صحیح یارى خواهد کرد.

تصمیم درست ،تصمیم به موقع و کامل از نتایج مشورت با دکتر میرابوالفتحی میباشد

 

 

لیفت باسن و ران  ( تایوپلاستی)

لیفت باسن و ران یک عمل زیبایی بوده که برای سفت کردن و بالا کشیدن باسن و ران و کاهش افتادگى پوست داخل و خارج ران و باسن طراحی شده است که میتواند به تنهایی و یا در ترکیب با سایر اعمال جراحی از جمله لیپولیز و یا لیپوساکشن انجام گردد.

تعداد زیادی از بیماران عمل لیفت باسن و ران را بعد از کاهش وزن زیاد و در نتیجه افت شدید پوست ناحیه انتخاب میکنند. لیفت باسن و ران باعث میشود تا از شر پوست اضافه و ناخواسته داخل و خارج و عقب ران خلاص شده و ظاهری متناسب را ایجاد کند. بیمارانیکه در این مناطق ،چربی اضافه داشته و پوست اضافه ندارند از لیپوساکشن و یا لیپولیز بهتر و بیشتر سود برده و نیازی به تحمیل برش اضافه ندارند.

هر چند که لیفت باسن( که بیشتر در بیماران بعد از یک کاهش وزن شدید نیاز میگردد)،نیازمند یک برش جراحی بزرگ و طبعا اسکار طولانی میباشد ، ولی نتایج ان امیدوار کننده و رضایت بخش میباشد.

به مانند سایر اعمال جراحی زیبایی، انتخاب های متعدد و متفاوتی برای اصلاح چربی و پوست اضافه ناحیه باسن و ران وجود داشته و مشورت و تبادل نظر با دکتر میرابوالفتحی در فضای صمیمی مطب میتواند راه گشا و مفید باشد. تصمیم برای ایجاد برش بزرگ جراحی ویا استفاده از لیپوساکشن ویا لیپولیز و یا دستگاهای جانبی و کمتر تهاجمى را بعد از مشورت با دکتر میرابوالفتحی بگیرید.

و سخن آخر اینکه دکتر میرابوالفتحی با همکاری یکی از بانک های کشور ، تسهیلات استثنایی (وام یک ساله با سود ۲%) را به بیماران پیشنهاد می کند.

اطلاعات بیشتر را در جلسات مشاوره حضوری از دکتر میرابوالفتحی جویا شوید.