لیپوساکشن و لیپولیز

///لیپوساکشن و لیپولیز
لیپوساکشن و لیپولیز1397-11-10 17:03:19 +03:30

liposuction2 liposuction3 liposuction4 liposuction5

لیپوساکشن بدن را با خارج کردن چربی اضافه (که به درمان های معمول مثل رژیم غذایی و ورزش پاسخ نداده است) ،فرم میدهد.اغلب ،زمانی مشکل وجود دارد که شما در شرایط وزنی مطلوب هستید.

بطور  خاص، محوطه شکم ، می تواند بعنوان مرکز ذخیره چربی که بسیار مشکل به رژیم غذایی و ورزش پاسخ می دهد عمل می کند و لیپو ساکشن یک روش خوب برای اصلاح این مشکل می باشد.
لیپولیز و لیپوساکشن چربی اضافه را  برای ساختن پیکری متناسب و زیبا خارج می کند. ایمنی ، سرپایی بودن و سریع بودن در رسیدن به نتیجه در این عمل ، ان را روشی ارجح برای برداشت چربی از لگن،ران ها ، شکم و گردن کرده است.سایر نواحی قابل انجام شامل بازو ها،زانو ، باسن و … می باشد.

در حال حاضر می توان مقدار زیاد چربی را بصورت کاملا ایمن و بی خطر از بیمار تخلیه کرد بطوریکه  بیمار خیلی سریع تفاوت را احساس کرده و با این وجود به زندگی عادی  باز گردد.

مانند تمامی اعمال جراحی زیبایی،انتخاب های متعدد و متفاوتی برای لیپوساکشن  وجود دارد، فرم دادن با یا بدون  ساکشن ، با یا بدون لیپولیز تماما باید توسط یک جراح زیبایی بررسی و توضیح داده شود چرا که هر روش ،نتایج متفاوتی داشته ومشاوره با دکتر میرابوالفتحی میتواند شما را با اختلاف ها و مزایای نسبی هر کدام اشنا و اگاه کند.
دکتر میرابوالفتحی لیپوساکشن را با استفاده از اخرین متد ها ، کوتاه ترین زمان و در موارد خاص با بی حسی موضعی انجام میدهد. برای رسیدن به بهترین و سریع ترین نتیجه نهایی ،این حق بیماراست  که  بهترین و مناسب ترین روش برایش توضیح داده شود.

نتیجه لیپوساکشن شکم، شکمی سفت و  صاف بوده که متناسب هیکل شما  باشد.

دوره نقاهت این عمل بسیار کوتاه و بیمار خیلی سریع، نتایج دلخواه ( کاهش سایز و تناسب اندام) را مشاهده و از نتیجه ان  لذت می برد.

هرچند که لیزر لیپولیز در بعضی موارد نواقص و کمبود های لیپوساکشن را  تصحیح می کند ولی لزوما باعث حذف چروک های پوستی   ( که اصطلاحا سلولیت گفته میشود) نمی گردد.سلولیت در نتیجه کشش بافت فیبروز( که پوست را به عضلات زیرین متصل میکند) ایجاد می شود و انچه ما می بینیم کاهش میزان و درجه  سلولیت بوده چرا که تکنیک های جدید باعث جدا کردن فیبر های چسبیده میشود و به پوست اجازه می دهد که از حالت کشش به داخل  ازاد شده  و ظاهری نرم و ارام پیدا کند و این یک پاداش اضافی در استفاده از لیپوساکشن و لیپولیز بوده هرچند که هیچ  تضمینی برای ان وجود ندارد   .

استفاده از گن مخصوص بعد از لیپوساکشن و یا لیپولیز بصورت محدود توصیه می گردد که زمان ان بر اساس حجم چربی برداشته شده و محل ان متفاوت بوده و دکتر میرابوالفتحی در ویزیت های دوره ایی بعد از عمل جراحی در مطب توضیحات کامل و شفاف را خواهد داد.

و سخن آخر اینکه دکتر میرابوالفتحی با همکاری یکی از بانک های کشور ، تسهیلات استثنایی (وام یک ساله با سود ۲%) را به بیماران پیشنهاد می کند.

اطلاعات بیشتر را در جلسات مشاوره حضوری از دکتر میرابوالفتحی جویا شوید.