بزرگ کردن سینه با پروتز

///بزرگ کردن سینه با پروتز
بزرگ کردن سینه با پروتز1397-11-10 16:43:42 +03:30

breast4

از دیرباز خانم ها ، برای بهبود تناسب اندام و بالا بردن اعتماد به نفس اجتماعی خود، علاقه زیادی به بزرگ کردن سینه  داشته اند.  بعد از ظهور پروتز سلیکونی در سال ۱۹۶۲ عمل جراحی بزرگ کردن سینه شایع ترین عمل جراحی پلاستیک گردید. تخمین زده می شود بیش از ۱ درصد جمعیت خانم های بالغ در امریکا تحت عمل جراحی پستان قرار می گیرند و این عمل جراحی یکی از شایع ترین اعمال جراحی انجام شده توسط دکتر میرابوالفتحی می باشد . خانم ها در کل دوست دارند اعتماد به نفس بالایی داشته باشند و این موضوع باعث بهبود عملکرد جنسی و روابط اجتماعی انها می شود.
عمل جراحی بزرگ کردن پستان، یک ظاهر متناسب تر به خانم هایی که پستان های کوچک و غیر عادی دارند هدیه می دهد بطوریکه با نصب یک پروتز سیلیکونی یا آب نمکی زیر بافت پستان یا زیر عضله قفسه سینه ، مخصوصا درخانم های که حجم سینه شان را بعد از زایمان و شیر دهی از دست می دهند ،باعث می شود که تناسب اندام و اعتماد به نفس از دست رفته به راحتی و سرعت بازگردانده شود.
.
عمل جراحی بزرگ کردن سینه همچنین برای خانم هایی که کاهش وزن شدید داشته و یا عمل جراحی سرطان سینه انجام داده اند نیز قابل انجام است . از آنجایی که این عمل جراحی تداخلی در عملکرد بافت سینه ایجاد نمی کند امکان شیردهی بعد از حاملگی محفوظ می ماند . نکته ای قابل توجه این است که عملکرد پستان دقیقا همانند قبل از عمل جراحی خواهد بود. ضمنا عمل جراحی بزرگ نمودن پستان ها باعث کاهش یا افزایش ریسک ابتلاء به سرطان پستان نمی شود.
درعمل جراحی بزرگ نمودن پستان، با  نصب و قراردادن پروتزهای ژلاتینی از پیش طراحی شده ، در محفظه ای زیر پستان و یا زیر عضله قفسه سینه از طریق یک برش بسیار کوچک ، باعث افزایش حجم پستان می شود. ساختار پروتز بسیار شبیه بافت طبیعی پستان می باشد . سایز پروتز کاملا با انتخاب بیمار و توصیه پزشک جراح متغییر می باشد. هرچند که سایز انتخابی برپایه میزان خاصیت کشسانی و میزان بافت پستان موجود و فیزیک بیمار متغییر می باشد و این موضوع را می توان با مشورت با دکتر میرابوالفتحی بیشتر متوجه شد.
محل برش بسیار متغییر است و می تواند زیر پستان در چین طبیعی پوست و یا در زیر بغل و یا دور سر سینه باشد . تمام پروتزها از سیلیکون استفاده می کنند اما حس لامسه در برابر مارک های مختلف متفاوت است . این عمل جراحی تحت بیهوشی عمومی و یا موضعی (در شرایط بسیار خاص) صورت می گیرد.
بعد از عمل جراحی یک پانسمان حمایتی خاص روی سینه قرار می گیرد . یک روز بعد از عمل این پانسمان برداشته شده و سپس بیمار دستورات پزشک معالج را در زمینه پوشیدن سینه بند مخصوص با سایز اصلاح شده ، اجرا می  نماید .حرکات بازو برای چند روز محدود می شود و بیماربه محیط کار
خود ظرف هفت تا ده روز برمی گردد.اما برداشتن بار سنگین و ورزش های کششی قطعا باید برای سه هفته اجتناب شود . و حدودا شش هفته برای برگشت تدریجی به فعالیت های کامل نیاز است و این موضوع را دکتر میرابوالفتحی در جلسات پیگیری بعد از عمل که بطور منظم و هفتگی در مطب انجام خواهد شد توضیح خواهد داد. هر عمل جراحی با این وسعت باعث مختصری تورم می شود و در ابتدا احساس پری و ناخوشایندی ،معمولا عادی است که به این منظور مسکن تجویز می شود . قبل از عمل مصرف آسپرین و یا هر دارویی که حاوی آسپرین باشد باید اجتناب شود.
انتخاب جراح یک تصمیم بسیار مهم است .مشورت با دکتر میرابوالفتحی به شما این شانس را می دهد که از تمام انتخاب های موجود آگاه شوید و در تصمیم گیری متناسب ترین عمل جراحی برای شما سهولت ایجاد گردد.
در خلال مشاوره با دکتر میرابوالفتحی بحث و تبادل نظر در ارتباط با آناتومی بدن شما، تناسب اندامتان و آنچه شما می خواهید اتفاق می افتد.
این مشاوره  شما را در جریان انتخاب های موجود شامل:

  • پروتزهای سلیکونی
  • پروتزهای آب نمکی
  • انتقال چربی
  • سایز پروتز
  • محل پروتز (زیرعضله یا زیربافت پستان)
  • محل برش(زیربغل یا دور سرسینه و یا چین پوستی زیر پستان)
  • بافت پروتز
  • فرم پروتز(گرد یا قطره اشکی و یا خیلی برجسته)

قرار میدهد و دکتر میرابوالفتحی بر اساس نیازهای بیمار، قابلیت انجام کلیه خدمات مذکور را دارد.
برای نتیجه گیری موفق مطمئن باشید که جراح شما ،تمامی انتخاب ها را شرح داده ونسبت به توصیه بهترین ها اقدام وهمچنین قادر به انجام هرگونه عمل جراحی مناسب حال بیمارمی باشد.

و سخن آخر اینکه دکتر میرابوالفتحی با همکاری یکی از بانک های کشور ، تسهیلات استثنایی (وام یک ساله با سود ۲%) را به بیماران پیشنهاد می کند.

اطلاعات بیشتر را در جلسات مشاوره حضوری از دکتر میرابوالفتحی جویا شوید.

گالری بزرگ کردن سینه با پروتز دکتر میرابوالفتحی