لیفت کردن سینه (ماستوپکسی)

///لیفت کردن سینه (ماستوپکسی)
لیفت کردن سینه (ماستوپکسی)1397-11-10 16:44:44 +03:30

breast4

پستان یک زن بصورت معمول در نتیجه بالا رفتن سن ، جاذبه زمین ، حاملگی ، شیردهی و یا کاهش وزن دچار افتادگی و یا به اصطلاح پتوزمی گردد.لیفت سینه که به اصطلاح ماستوپکسی نامیده می شود، برای باز گرداندن ظاهر جوانی ازدست رفته پستان و بالاکشیدن پستانی که شل و اویزان شده( در اثر کاهش حجم داخلی و تراکم ان)انجام می گردد. در ماستوپکسی ،  با مرتب کردن و برداشتن پوست اضافه ،بالاکشیدن سرسینه و سفت کردن بافت های نگهدارنده  به پستان سفت، زیبا  با ظاهری رو به بالا طراوت می بخشد.

مانند سایر اعمال جراحی زیبایی، انتخاب های متعددی برای عمل بالا کشیدن سینه وجود دارد. بیان عقاید و نظرات خود با دکتر میرابوالفتحی اجازه خواهد داد تا انتخاب های متعدد و مختلفی پیشنهاد شود .بعنوان مثال معمولا خانم ها که فکر میکنند افتادگی پستان بعلت کاهش حجم در اثر حاملگی ،شیردهی و یا کاهش وزن پیدا کرده اند و این افتادگی زیر چین زیر پستان نبوده از ماستوپکسی سودی نبرده و فقط با بزرگ شدن  پستان مشکلشان حل میشود.
عمل جراحی با بیهوشی عمومی انجام میشود وممکن است به یک شب بستری در کلینیک نیاز داشته باشد. کشیدن بخیه معمولا در ویزیت دوم در مطب یا کلینیک ( در هفته دوم) انجام شده و بازگشت به کار بعد از هفته اول یا دوم امکان پذیر می باشد.دستورالعمل های بعد از عمل جراحی (که شامل اجتناب از انجام ورزش های سنگین و کششی و فشار وارد نکردن به محل برش پوست می باشد )، بصورت مکتوب و مصور به شما داده خواهد شد و باید با دقت رعایت و اجرا گردد..
بعد از جراحی ممکن است مقداری تورم ،کبودی ویا در موارد نادر احساس سفتی و کشش در پوست ایجاد شود که گذرا بوده و در عرض حداکثر چند روز از بین خواهد رفت.
در محیط صمیمی مطب دکتر میرابوالفتحی با بیان مشکلات خود و استفاده از تجربه صدها عمل جراحی در این زمینه ، راه را برای رسیدن به ارزوی خود تسریع کنید.

و سخن آخر اینکه دکتر میرابولفتحی با همکاری یکی از بانک های کشور ، تسهیلات استثنایی (وام یک ساله با سود ۲%) را به بیماران پیشنهاد می کند.

اطلاعات بیشتر را در جلسات مشاوره حضوری از دکتر میرابولفتحی جویا شوید.

گالری ماستوپکسی دکتر میرابوالفتحی