جراحی پلک (بلفاروپلاستی)

///جراحی پلک (بلفاروپلاستی)
جراحی پلک (بلفاروپلاستی)1397-11-7 13:40:12 +03:30

بلفاروپلاستی ( جراحی ترمیم پلک ) 

 

هر ساله صد ها هزار زن و مرد درخواست عمل جراحی ترمیم پلک و یا بلفاروپلاستی میکنند برای اینکه ظاهر جوان، شاداب و جذاب گذشته خود را بازیابی کنند

. بلفاروپلاستی باعث میشود افتادگى و پف پشت چشم و پلک بالا و پایین اصلاح شود که این روند معمولا در زمینه افزایش سن ایجاد میگردد و بلفاروپلاستی بعنوان یک جراحی بسیار شایع این روند را اصلاح میکند و ظاهر جوان گذشته را بازیابى میکند.

این روند در بعضی اوقات میتوتند با بالا کشیدن ابرو نیز تصحیح شود. بالا کشیدن ابرو میتواند به عنوان یک عمل مستقل و یا در خلال جراحی صورت و یا پلک انجام گیرد. جراحی پلک پایین ( تحتانی)در افرادیکه پف زیر چشم داشته کاربرد دارد و به عنوان یک عمل مستقل و یا همراه با جراحی پلک فوقانی انجام میپذیرد. انواع چروک های اطراف چشم با عمل بلفاروپلاستی کاهش پیدا کرده و یا بطور کلی محو میشوند.

همانند سایر اعمال جراحی زیبایی، انتخاب های مختلف و متعددی برای جوان سازی پلک و ابرو وجود داشته و شرح علایق و نقطه نظرات خود با دکتر میرابوالفتحی، به شما اجازه میدهد که به این انتخاب ها اگاهی بیشتری پیدا کنید.

دکتر میرابوالفتحی، تمامی و اخریت روش های جراحی پلک و بالا کشیدن ابرو را انجام داده و انتخابهایی همچون جراحی از داخل چشم را مسلط میباشد بنابرین درک اینکه کدام عمل برای شما بهترین انتخاب بوده ، پس از مشورت با دکتر میرابوالفتحی مقدور میگردد.

بنابراین مشورت با دکتر میرابوالفتحی را برای بهترین انتخاب عمل جراحی پلک و سایر اعمال جراحی فراموش نکرده و با این کار از بهترین انتخاب ها برای تصمیم خود اگاه گردید

و سخن آخر اینکه دکتر میرابولفتحی با همکاری یکی از بانک های کشور ، تسهیلات استثنایی (وام یک ساله با سود ۲%) را به بیماران پیشنهاد می کند.

اطلاعات بیشتر را در جلسات مشاوره حضوری از دکتر میرابولفتحی جویا شوید.